Nu är det snart dags.

Som alltid får jag resfeber såhär några dagar innan och undrar varför i helvete jag måste åka iväg... Sedan går det i vågor, för att nå antiklimax några timmar innan jag ska åka, då jag äntligen börjar packa min väska.

Men bara jag sitter på planet är det lugnt. Då brukar jag sova tills vi är framme och sen är jag på topp, låter mig fyllas av nya intryck och tjusningen med att inte veta vad som kommer att hända väl på plats.

Idag fick jag vårkänslor av det fina vädret när jag promenerade till skolan. Äntligen är jag frisk och kan gå ut och gå och motionera. -7 kilo sen fjärde januari ( inklusive 2,5 veckors avbrott).

I förrgår hade jag förresten 27 unika besökare, kul. Men bara då...  Kul att någon hittar hit ibland iallafall.

Gatuartister från Barcelona, finns otroligt många sådana, ängeln gav publiken slängkyssar när hon fick pengar...


Ovan, kille med skelett och gröna gubben:D Ska bli kul att komma iväg!
image14
Det var djävulskt svårt att flytta runt bilderna så att det blir mellanrum. Om någon har någon ide' om hur man gör så berätta gärna det för mig, för såhär fult kan jag ju inte fortsätta att ha det:)

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll ;)

2008-02-14 @ 19:30:25
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Sandra

Det kommer gå bra gumman. Den gröna gubben såg dock hel-läskig ut. :-S

2008-02-15 @ 17:58:19
URL: http://sandraiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0