Men älskling vi ska alla en gång dö...

Japp, Kent avslutade med den låten och Anna var mycket nöjd och glad... Nu är hon även döv också.

Konserten var härlig, förutom att jag hamnade bredvid en fjortis som verkade tycka att hon var coolast i världen och härligt lössläppt som dansade med alla kroppsdelar samtidigt och hennes pojkvän som precis börjat få skäggväxt som han verkade vilja stoltsera med. Fula var dem iallafall:P
Bakom mig stod det några jäkligt högljudda göteborgare och bredvid mig på andra sidan var det en tjej som slog mig i skallen HELA tiden och slutligen:framför mig ett helt gäng flaggstänger...Men ANNARS var det underbart...;)
En sak saknades dock- någon att dela det hela med.

Nu sitter jag och fortsätter och lyssnar... Underbart... Typ 40 minuter kvar innan bussen går till Skavsta och jag har bara börjat packat litegrann. nä skoja bara det är klart. För att inte dö så har jag "lagat" lite mat- gurka, fiskbullar, pizzasallad och energidryck. Det märks att jag är utbildad kock...eller inte.. Well, jag har ju bestämt mig för att inte sova nu, utan vill sova på buss, flyg och tåg istället.. Så jag ska hålla mig sysselsatt inatt. Adam och jag har pratat ett antal gånger idag om packning resa, biljetter o.s.v men nu får det vara bra tyckte vi..Hehe. Ska bli kul det här!! Imorgon kväll vid den här tiden ligger jag nog och sover i Madrid... So long, suckers!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var med dig i tanken iaf. O kalla inte mig för sucker för du vet aldrig vart jag hamnar i slutänden. ;-P

2008-02-17 @ 20:08:39
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Sanja

Ha en trevlig resa och hoppas att den för något gott med sig ^^!!

2008-02-17 @ 23:16:45
URL: http://svartrosa.blogg.se
Postat av: en vän

Det var en bra konsert. Jag var där. Du delade det med mig fast vi inte kände varandra.

2008-07-17 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0