Kaos i tankarna.

Har hänt massor massor. Men jag orkar inte skriva.

Jag är arg. Frustrerad.

Är livet så jävla orättvist eller är det bara jag, min dumma jävla idiot som ställer för höga krav på det?
Kanske gör jag det. Men jag vill vara sådär riktigt jävla toklycklig som jag bara varit några få gånger i livet, iallafall en gång till. Tidpunkten NU skulle vara helt okej att få det att inträffa på. Och jag vet ju precis vad jag vill egentligen. Men jag är nog för feg för att släppa fram min egen lycka, och jag hänger upp mig på min gamla föråldrade syn på vad lycka är. För det var lycka då. Men Anna, du vet - Tiderna ändras och vi ändras. Den där personen som var så underbar för många år sedan kanske inte är samma person idag, hur ska du veta det? Det där stället du älskade så mycket kanske är ombyggt nu, eller till och medkanske rivet?

"Och när du rest dig, vänd dig inte om.
Det finns ingen väg tillbaka, varifrån du kom"
-Jonas Gardell



Tänk om jag skulle följa vägen ända bort. ja, tänk om...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns inget som nuet. Det enda man ångrar är det man inte har gjort. Det man inte har prövat vet man aldrig hur det var. Även om det är otäckt och även om det kanske år fel till och från så är det värt det. Det är upplevelser som formar dig och ditt liv, som för dig framåt. Friskt vågat... o allt sånt där Allt som oftast är det vår egen rädsla som håller oss tillbaka o låter oss vandra i samma gamla hjulspår hela tiden. De där spåren tenderar att bli ganska djupa och skitiga efter ett tag. =)

2008-12-05 @ 12:23:41
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0