Update!

Fan jag skäms, bloggtorka så det knastrar om det. Det är som torraste öken härinne...
Men vad gör det för nu skriver jag, och alla era tårar torkas bort.

Nu är jag färdig undersköterska som jag skröt om i mitt senaste inlägg för typ 1,5 vecka sedan... Min usk brosch ligger på datorn och blänker.

Förra fredagen var det fest dagen lång med examen och smörgåstårta och examensbevis till klassen uppe på tankerum på förmiddagen. Sedan vid fem träffades jag, Elise, Cissi och Elin hemma hos Elise och förfestade och sjöng massa singstar. Därefter blev det Harrys med klassen och sedan Palace och sedan Wasa.. Behöver jag säga att jag var extremt bakfull dagen efter..?
Dagen efter hade vi examensfest för mig här med pappa o mamma o Maria, Joline, Adam och Sarah. Rysk champagne och smörgåstårta och fina presenter:)

I övrigt har jag blivit förkyld och jag tror jag är döende... Det iallafall känns så...Medlidande tack!

Dagens låttips: Glasvegas: a snowflake fell( and it felt like a kiss) underbar julsång.


Hela klassen samlad.. Ser du mig?


Vad händer i jul...?

Kommentarer
Postat av: krambjörn

stackare hoppas du blir frisker snart igen :)

grattis igen till examen.

klart man ser dig ;) svårt o missa din skönhet trots att du står längst bak i mitten

2008-12-20 @ 10:35:35
Postat av: Misha - the one and the only...

Vad tänkte fotografen på när han/hon placerade dig längst bak?? Jäklar, inge kul o vara förkyld:( Krya på dig=)

2008-12-20 @ 11:23:39
URL: http://kanelbullen78.blogg.se/
Postat av: Alvh

Att jag var längst av alla, med mina 175 centimeter plus klackar:P hehe



hehe tack krambjörnen!

2008-12-20 @ 11:39:05
URL: http://alvh.blogg.se/
Postat av: Anna

Men du, varför skulle du vara för feg för att ha klänning? Jag förstår iof på ett sätt hur du menar för jag älskar klänningar och kjolar men har det sällan på mig men det är mest för att jag känner mig obekväm i det, som att jag inte är så fin som jag vill se ut. Jag tror du skulle kunna ha vad du vill för andra bryr sig inte, det sitter i våra huvuden. :)



God Jul på dig också!

2008-12-20 @ 13:14:21
URL: http://alterica.blogg.se/
Postat av: Sanja

Grattis så mycket till examen gumman ^^! Kramar

2008-12-24 @ 01:59:30
URL: http://svartrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0