Storkok...

Jag är så jävla DUM. Kom jag på. Hade tråkigt, så jag tänkte : Jag gör ett storkok så jag har mat några dagar!!! -Ja vad bra Anna!! utbrast jag och klappade mig själv på axeln och gav mig en hundralapp för den briljanta iden.

Står där, lagar maten, sjunger med i alla låtar på Lugna favoriter som morsan dragit igång. Vi brukar nämligen ha Radio war här hemma, P3 versus lugna favoriter, men då hon mest är i köket hade hon för stunden vunnit..
Well står där och nynnar, hackar, steker, fräser, kryddar..

Och vad gott det luktar....ELLER?
Jag känner ju inte doften, och definitivt inte smaken, inte ett smack. Visst absolut, det gör inte mig det minsta just idag då jag ju faktiskt inte känner smaken (in case det skulle smaka horribelt) . Men när jag blir frisk, det kankse smakar förjävligt! Till saken hör att jag aldrig lyckas göra god köttfärssås. Till saken hör också att jag faktiskt lagade köttfärssås.

Håll tummarna för att den är ätlig...

Kommentarer
Postat av: Misha - the one and the only...

Tror det smakade precis som det skulle!:) Vad brukar du ha i köttfärssåsen då?:) Jag stoppar ofta i lök (2-3 st), ca 400 g kött, vitlök, passerade tomater (500 g) o sen är det klart!:D Ja, o så lite peppar förstås...

2008-12-20 @ 14:15:55
URL: http://kanelbullen78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0