Vänner och drinkar.

Gårkvällen blev mycket trevlig. Först mötte jag upp Sandra på station och raceade omkring på stan ett par timmar.

Därefter gick jag hem och satte mig och kollade på en riktig chickflick med en hel massa choklad till. Visste ni att det är mina hormoner som är chokladgalna och inte jag? Jo ni, så är det. Så jag matade helt enkelt dem. Tog en cider till det i väntan på att Adam skulle dyka upp. Det gjorde också Adam alldeles lagom inpå att filmen var slut och jag var färdigsminkad och snygg.
Jag bjöd på lite vin, sedan gick vi hem till honom en sväng och dumpade lite prylar och sen fick vi för oss att vi skulle vara lite nostalgiska från Spanien, så vi gick till palace och jag bjöd honom på en pina colada och tog såklart en själv också. Sedan bjöd han mig på en Cosmopolitan. Sedan träffade vi lite annat folk, så kvällen blev fulländad och inte så sen heller. DET är förbannat skönt idag.

Det är så jävla uppskattat när gamla vänner kommer hem såhär och hälsar på ibland. Det gör Anna lycklig.

Skål!
image63
På Torsdag fyller jag år, vem bjuder mig på en drink eller två då?;)

Kommentarer
Postat av: ShockValue

Jag vill också fylla år nu! Grattis till dig!

2008-05-12 @ 15:39:29
URL: http://shockvalue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0