Sommarplaner hit och sommarplaner dit.

Oj vad mina planer för sommaren kastas omkring!

Men det börjar ta form iallafall, jag har pratat med skolan om att få plugga på distans över sommaren med CSN, och det verkar inte vara några problem. Så det blir två kurser, Geriatrik samt hemsjukvård.
Jag lyckades alltså inte knipa något jobb.
MEN! Igår när jag satt vid MSN så skrev min lilla Sandra till mig att hon skulle nämna till sin chef/ arbetsgivare att jag fanns ifall det skulle behövas någon extra. Och tro det eller ej men idag ringde de och frågade om jag kunde komma på intervju på tisdag klockan 11! Det är för andra perioden ,så en månad blir det då. Så jag får klara mig utan Öland, men Hultsfred lär det nog bli:)

Jag är glad idag.

Ett stort tack till världens bästa Sandra (SuperSötaSilverSandra;)) Du är guld värd.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan säkert få hoppa in o jobba extra redan under första perioden om du är riktigt söt. Och det är du ju. Hör av mig imorgon för schemaläggning av dagen. This will rock!! *puss*

2008-04-05 @ 00:28:57
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Erik

Än är inte undrens tid förbi! :D Elak som jag är så hoppas jag att du får jobba riktigt mycket i början av sommaren och riktigt lite i slutet så att du är ledig att hitta på saker med mig när jag kommer tillbaka till stan. ;)

Ses ikväll!

2008-04-05 @ 10:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0