Random.

Idag har jag beställt en stationär dator, det ska bli himla trevligt att få hem den. Det är bara skärmen som saknas men det verkar ordna sig också om jag lyckas skaffa skjuts.


Annars börjar väl planerna för sommaren reda ut sig, jag är mycket positiv gällande det. Såg att Nick Cave blandandra ska spela på Way out West i GBG 8-9e Augusti. Jag jobbar sista dagen den 8e, hoppas han spelar den nionde, isåfall ska jag ha en endagsbiljett. Någon som hänger på?! Inte så roligt att gå helt själv, även om jag börjar bli van nu, då jag och mina komisar oftast inte delar samma musiksmak:) Men jag SKA dit iallafall.

Idag var det verkligen vårigt ute, men jag har ändå mestadels suttit inne med näsan i böckerna, diskat en jättedisk och sedan har jag suttit och googlat på folk jag känner, man kan faktiskt få reda på lite saker; t.ex Hade iallafall inte jag någon aning om att min pappa har ett eget företag, haha!

Nej nu ska jag fortsätta mitt drömmande... Puss.

Kommentarer
Postat av: Erik

Tror tyvärr inte att jag och du delar samma musiksmak, som sagt, men annars så! Definitivt! :D

Trevligt med ny burk också. Hoppas den blir till belåtenhet. :)

2008-04-15 @ 19:07:13
URL: http://ersken.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej hej Anna....jag är fortfarande vilse här inne. Det tar ett tag innan jag kan allt om bloggen :)

Grattis till den nya datorn, hoppas den funkar utmärkt hihi...Puss o Kram

2008-04-16 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0