Old habbits die hard.

Titeln har inget med innehållet att göra, bara en låt jag har på huvudet just nu, med Alfie om någon undrar....



Visa dagar är så fina..

Bra frukost och promenad innan klockan var slagen tio. Därefter arbetsintervju med världens trevligaste chef, som efter en halvtimmes samtal, och rundtur på avdelningen vikariatet gällde meddelade att jag ska få jobba där i sommar en månad. Underbart. (TACK Sandra;))
Lunch med Maria på stan, och sedan skola. Imorgon ska jag och Maria plugga körkortsteori ihop över lunchen.

Jag längtar så till sommaren, jag längtar så efter att bli klar med skolan.
Vad ska jag göra sen? Folkis? Söka jobb? Jobba utomlands ett tag? Alternativen är många!

Imorgon ska jag boka biljett till Hultsfred också, en hel del jäkligt sevärda band, vad sägs om The Hives, HIM, Babyshambles, Billie the vision and the dancers, Säkert!, och Timo Räisänen blandandra. Blir perfekt start på sommaren.
Någon mer som ska åka?- Tell me please:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att min idé är bra men då får du ju vara bofast ett tag till. :-D

2008-04-09 @ 00:45:48
URL: http://sandraiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0