Helt paj!...Paj?Mmm,ja ge mig!

Nu börjar jag bli lite mer människa igen. Rätt bra såhär klockan tre "dagen efter". Det blev Hugos igår, jätteroligt. Freja var ursnygg i sitt röda hår, och Cate var också förtjusande såklart.
Fantastiskt jävla bra musik, hela tiden, det var max två låtar jag inte kände igen på hela kvällen, det är inte illa pinkat då vi var där runt fyra timmar. Årets snällaste bartender var också där, han var rolig, trevlig och jag fick en öl av honom. Lite repris från klassresan i Barcelona, även om det var fler då..Hehe. Me like bartenders.

Så nu har jag varit nere och panik-bakis-handlat.. Jag vågar inte berätta allt jag köpte. Pinsamt. En utekväll innebär mat innan, dricka innan, inträde, dricka ute, fyllekäk, fyllefrulle, plus andra nödvändigheter dagen efter. Men jätteskoj är det sådär då och då att gå ut. Så helt klart värt det.

Idag ska jag vekrkligen försöka hinna på Frejas pjäs! Vore superskoj, men har lite att fixa vid fem, och den börjar sex. Dessa ständiga bekymmer. Imorgon ska jag till badhuset med Ella, systerdottern, så nu vet ni det också.
Och bara för att jag är så jävla snäll så slänger jag upp lite olika bilder från mobilkameran, lite suddiga.image59
Freja och grabbsen. Minns inte vad de hette. Han till höger som snodde min silverslips hette antingen Anders, Andreas eller Daniel iallfall.
image60
Jag ser ledsen ut, men det var jag inte.
image61
Bytte smycke:P

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0