Dumma sill.

April fool's day idag, men ännu har jag inte blivit lurad, trots att jag har varit uppe sedan den hiskeligt tidiga timman, Nio noll noll!

Men jag har varit duktigt idag, jag drog med mamma och storhandlade på Citygross, så nu har jag mat så jag klarar mig länge:D Grönsaker skall dock inhandlas på ica, för där är det billigt minsann. Obs endast grönsaker.

Häromdagen var jag himla trött, jag stekte korv, så vi åt korv med bröd på kvällen, efter en stund får jag en underlig blick på mig, då jag torkade mig i örat med en bit papper... Men vad personen inte sett var att jag innan kliade mig i örat, men utan att veta om att jag hade en stor klick ketchup på fingret som därmed grundligt smetades in i örat^^ Det var kul...

I lördags gjorde jag och Erik tårta till Sandra och därefter gick vi till Durkslaget och åt mycket god mat.

Såhär fin blev våran Sandratårta.image56

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fifasen sikken fin sandratårta. hoppas verkligen att hon bidde gla. ;-P

2008-04-01 @ 20:03:06
URL: http://sandraiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0