Det var då ett jävla tjat om sommaren... Men jag kan inte låta bli.

Jobberbjudandena regnar över mig. Fick just ett mail om att de ville ha mig på intervju på ett annat äldreboende. Typiskt när man gått och haft ågren för det hela våren. Men nu är sommaren färdigplanerad hoppas jag. Bara praktiska saker som ska fixas...

So here it goes.
  • Hultsfred andra veckan i Juni
  • Midsommar
  • Skåne, förmodligen, om John inte ångrar sig och inser hur farlig jag är att ha i ens lägenhet en vecka eller två^^
  • Plugga två kurser, Geriatrik och Hemsjukvård +lite körlektioner förhoppningsvis
  • Sommarjobb en månad
Inte helt illa eller hur.


Kommentarer
Postat av: Erik

Låter som att du kommer att få en kanonsommar tycker jag! Det blir alltid bäst när man får göra som man själv vill. :) Heja Anna!

2008-04-22 @ 16:43:58
Postat av: Aurora

Hej!
Lægg till på din lista att jag kommer 9-20 juni ;)
Længtar efter dig vænnen min.

2008-04-23 @ 14:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0