Vilse i skogen.

Häromdagen fyllde Adam 20, då var gamla gänget och hälsade på. Jag och Aurora var lite smådragna, och Cicci frågade mig om vi skulle hitta på nånting på lördag, idag alltså. Jag var glad i hatten och tyckte det var en utmärkt ide, Cicci föreslog att vi skulle ta oss ut i naturen, varpå jag tyckte vi skulle gå i skogen i Herstaberg. Det finns några träd i Herstaberg bara. Så det hela resulterade i att Adam och Jonas hakade på iden och det hela utvecklades till att vi skulle gå " vilse i skogen". Vi drog ut till Ågelsjön och vandrade lite, men vi gick inte vilse. Så allt var förgäves. Men vi åt kall paj och åt varm choklad med chokladbitar i och chokladkaka till. Nu är jag sliten, men jag ska ta mig till Adam för han ska bjuda på middag! Sen kanske ta en öl ute efteråt, det är ju ändå fredag, trodde han, så vi kan väl ta en öl då:)
Sen ska vi diskutera vår resa. Jag lovade och skakade tydligen hand med honom på fyllan att vi skulle åka till Spanien i mitten av februari. Så nu ska vi boka biljetter och planera! Det ska bli mycket trevligt. image3
Eldmästaren Adam är i full fart i skogen.

Nu ska jag ta och göra mig iordning och rusa iväg till min kära gamla vän!

Puss på alla jag gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0