Välkommen mig själv och ni andra.

Nu har jag fått för mig att skapa en blogg!

*alla gör vågen och lägger till denna på favoriter*

Jag har nog för tillfället inte mycket roligt att rapportera om, jag lider av sjukdomen kronisk läxläsning, vilket brukar bli bättre vissa tider på året. Jullovet tillexempel. Då kommer det nog hända roligare saker och andra upptåg att skriva om än de mycket intressanta fittläxorna.

Aurora kommer snart och det är bra. Då ska vi supa varje dag. o äta pepparkakor o skinka!fast inte aurora hon får äta tofu eller nåt. eller morötter.

Jag lämnar er med detta nu för jag ska sova och kräva massage av noggrant utvalt offer.

Misströsta icke!Jag uppdaterar snart igen!

Alvh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0