Två dagar kvar till den välsignade ledigheten.

Nu har jag gått ochdragitpå mig en öroninflammation igen,öronbarn som jag är.Tydligen även som 20 åring.

Jag har iallafall släpat mig till skolan och studerat mycket flitigt. Samt gjort andra saker som inte är speciellt flitiga, men roande. En serie tillexempel  http://alvh.stripgenerator.com/2007/12/17/en-vanlig-dag.html

Japp. Nu har jag bara en VG ppgift kvar, samt 4 MVG och en G. Som ska inidag. Det blir nog bra det:P

Nu har jag ingen cykel heller så jag fick åka spårvagnen idag. Försökte kliva på framme hos föraren,men efter en stunds pinsamheter kom jag på att det inte ens fanns någon dörr därframme. Sedan skulle jag tvunget försöka tvinga mig fram till föraren för att vsa biljetten,än hade mitt självförtoende ej svikit.Men det stod en jädra kärring i vägen.Vilket jag efter en ytterligare stunds pinsamhete fick reda på att det var hon som skulle kolla biljetten.Hatar förändringar. Tycker allt borde vara som det en gång var hehe.

Nu ska jag plugga så hejdåopussåkrammoputtenutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0