Snart kommer änglarna att landa.

Kom närmare, kom hit intill
Kom slå dej ner, säj att du vill
Nu faller snön uti den svarta natt
Nu sover barn i nattens ro
fördrömda i sin egen tro
om livet
som en hägrande skatt


Törs jag säga att vi har varandra
Törs du lägga kinden i min hand

Vi är människor och det är märkligt
och kanske svårt och omöjligt ibland
Var inte rädd för det som är verkligt
Fred och lugn inatt i mänskoland

Jag älskar den här låten,den ger en verkligen stämning. Idag är jag inte alls på gott humör, vill helst ligga och läsa en bok och ta det lugnt hela dagen, men ska ta mig ner på stan, bli bjuden på middag och det kan man ju stå ut med. Rätt mysigt ändå.
 Jag tänker jättemycket just nu, önskar jag kunde få ord på mina tankar, mina känslor, men det visar sig vara väldigt svårt. Kan bero på att jag är aningens bakis, kan bero på att jag är dålig på att formulera mig. Kan bero på att allt jag tänker och känner är irrelevant. Who knows. Jag gör ett nytt försök imorgon.
image2
Tomte- Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0