Ingen massage!

Massagen igår blev inte som jag tänkt mig! Jag hade tanken om att bli masserad som jag skrev igår, valde noga ut offret, gladde mig åt att få en välbehövlig massage, men det hela slutade med att jag själv masserade istället...
Så kan det gå.
 Nu sitter jag i skolan, och har gjort ett grupparbete med Irene om huden. det var segt, men det blev nog bra. Jag skrev på datorn och hon sa vad jag skulle skriva,vilket jag ändå formulerade om sedan. ^^

Sen var jag ashungrig o skulle springa ner till hemköp. Packade på mig lite varor och komer på att jag likförbannat inte har några pengar med mig. det blev till att ursinnigt ringa till mamma så hon fick komma och ge mig pengar nere på kungsgatan. det var bra för då fick vi båda motion.

sen åt jag Schweizare det var skitgott faktiskt.

Snippsnappsnutsåvardagensblggslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0