Få liv i det gamla?

Dagens tankar

Idag gick jag inte upp ur sängen förrän klockan elva,det var jag verkligen värd.
Eller hur?

Jag har pluggat som en liten smurf de senaste dagarna och jag har sjukt mycket kvar, men om en dryg vecka är det lov och det är så bra.

Jag undrar om man skulle ta o söka upp en gammal kompis, jag tittade på bilder av henne och mig som små. Fan vad roligt vi hade då. Massa upptåg. Allt var skoj och spännande när vi närmade oss tonåren. Sen PANG hördes vi nästan aldrig av mer. Jag vet var hon jobbar. Ungefär var hon bor. Kanske ska man köpa en flaska vin och ringa och höra läget någon dag?
Det är dumt, men det känns stelt. Vi var som systrar, men nu är det stelt. Vi sa för ett halvår sen: Vi ses nästa vecka.
Vi har inte setts ännu.

Jag tänkte skriva en rolig blogg, men sen började jag tänka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0