Drömmen om något annat.

Det var visst inte så bra att få ledigt. Hjärnan tog verkligen helledig, kopplade bort medicin, arbetsmiljösäkerhet, alla lagar och allt som hör till skolan, och bara satsade på att låta tankarna flyga fritt med vinden. Kan inte kontrollera de, en tanke här, och en där, vissa tänkar mer än andra, vissa större och andra tyngre. Det är oftast de tyngre och starka som stannar längst...

Det är inte så att jag mår dåligt på nåt sätt nu. Men ibland blir man bara så eftertänksam, jag brukar låta dyster då.
Jag skänker en tanke till er speciella människor som får mig att le lite extra, känna efter lite extra, leva lite extra. Vissa vet vilka ni är, andra vet det tyvärr inte. Men jag hoppas de kommer att göra det någongång.

En knäckig julkram från en julstökande Anna

Kommentarer
Postat av: Chillmajster

en knäckig julkram tillbaka från din egna krambjörn

2007-12-23 @ 15:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0