Aurora is HOME!

Ont i örat som fan. Annars mår jag bättre. Träffade Aurora idag hela dagen, det var helt underbart. Har ju inte träffat henne sedan jag hälsade på på Island. Jag tror vi pratade om precis allt, diskuterade allt man kan diskutera, alltid lika underbart att träffa henne.

Nu är jag dessutom klar med alla läxor och arbeten och kan bara koppla av. koppla av koppla av koppla av! Nu kan jag ägna tid åt mig och de jag tycker om. Lyssna på musik, tänka, känna. Har inte riktigt kunna bara släppa tankarna lösa och fria på sistone, det ska bli välbehövligt. Samt lite terapi med Aurora så kommer denna jul göra mig gott.

Idag insåg jag även att jag var jättepank, hoppas CSN kommer på fredag, annars blir de jag inte köpt till bli utan klappar:D Brorsan vill bara ha snus o en platta öl, funderar fortfarade på om det vore bra att ge honom det. Vad ska jag säga till farsan då när han frågar vad han fått av mig.... Ehh....-Nåt han kan ha användning för? Eller ska jag ge honom en tjugolapp oxå så jag med gott samvete kan säga att jag gett honom lite pengar.-"Det är ju så svårt att komma på nånting till en sjuttonårig grabb, så han fick lite pengar..." Tål att tänkas på.

Kom på mig själv med att ha ångest över att sitta här och skriva...Men jag har ju inga läxor. Då blev jag jätteglad.

Nu ska jag lägga mig i sängen och känna hur det känns att inte ha någonting i hela världen som hänger över mig som jag måste göra, känns nytt och läskigt, men lite späande och skönt samtidigt...

Julpussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0