11 nätter före jul.

Imorse när jag vaknade var jag inte alls sugen på en dag i skolan och speciellt inte att gå dit vid tio för att kolla på luciafirande...Men traditionsbunden som jag masade jag mig dit iallafall! Satte mig i ett nedsläckt fikarum, med massor värmeljus tända tillsammans med alla andra. Lärarna smög omkring och myste ett bra tag sen försvann de. Efter några minuter kom ett sjungande tåg med världens sötaste lilla tomtenisse och pepparkaksgubbe i spetsen tillsammans med Lucia.
Bernt var den finaste stjärngossen någonsin.AnnMarie kompade med gitarren.det var så fint. Usch vad blödig jag låter...men vafan jag ÄR ju det oxå:P

Just nu lyssar jag på Nick Cave och förut the Corals seaste skiva, rätt avkopplande. Jag behöver det. Jag pluggar verkligen asmycket just nu. Jag längtar efter att koppla av med en bra bok och ett glas rött vin. DET ska jag göra i jul.

Det har varit en bra dag, men nu ska jag fanimej sätta igånga att plugga.image1
Här har ni mitt arbetsbord. Och detta är mycket VÄLorganiserad röra. om Någon skulle ta och städa här inne skulle jag bli arg. Då skulle jag inte hitta nåt. Men får lov den ittonde.Då ska mamma få städa:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0