Internt.

Helgen var väldigt trevligt och vi hade så skoj i Jönköping. Underbart att träffa vår Sandra igen. Man märker verkligen hur mycket man saknat när man träffar någon sådär igen. Vi åt buffet i Lördags. TVÅ gånger. Erik sade att han aldrig någonsin minsann ville åka på matresa med mig (hehe). Vi är nu mera kända som "The fat blueberries". Där vi åt en av buffeerna satt världens skönaste människa med självdistans som heter duga. Han satt i permobil då han hade en funktionsnedsättning av något slag, när hans mobiltelefon ringde hade han ringsignalen "Jag sitter i permobil" (Cover på Bo Caspers- Vi sitter i samma bil). Så underbart. Det gladde våra små själar.

Takida konsert och trettioårsfest, kan det bli bättre? Orkar inte resumera allt. Så jag lämnar med Eriks och mina sms till varandra efter hemkomst.

Från Erik till mig:
"Hehe, right back at you, buffe' bluebärry! Skönt att vara tillbaka i ett land där man inte behöver välja mellan gräslök och döden..."

Från mig till Erik:
"Jäkligt skönt. Jag tror dessutom jag måste åka lite buss för att återställa min mentala hälsa efter skräckupplevelsen i jönköpingsbussarna..."

(man får alltså bara gå av i varranan dörr och på i varannan. Tror ni inte vi alltid försökte gå av i fel? Och inte kom ut?)

Från Erik till mig:
" Japp! helt fascinerande! Fast jag har inte lyckats få tag på en pumpa att mäta vatten med än...Det var faktiskt charmigt!"

Jadu se Jönköping.^^

Jag tror jag slänger in några bilder imorgon. För trött för det nu.

Kommentarer
Postat av: sandra

Pump att mäta vatten med? haha Gräslök eller döden är ngt Erik kommer frukta till den dagen han kilar vidare. Grymt skoj att ni kom iaf. :-D

2008-08-26 @ 21:37:16
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Erik

Haha! Jodu! Gräslöksätande är tydligen inte att skoja om! :S



Pumpa att mäta vatten i ja. Så gör ni i JKPG. Fråga Anna bara. Vi har analyserat noggrant (och läst etiketter) minsan!



Permobilmannen är min idol. Underbar snubbe det!



2008-08-27 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0