I glada vänners lag.

Helgen var verkligen en energikick! Fick träffa Cecilia både Fredag, Lördag och Söndag, vilket var helt underbart. Igår träffades gamla gänget bestående av undertecknad, Adam, Jonas och självklart Cecilia. (Krullrumpa, Svampen,Blåbärssmile och Biffarsle om ni så vill). Vi åt en mycket god middag ihop hos Adam på drottningatan och tog sedan bussen för att komma ut och bowla lite. I en och en halv timme spelade vi och jag glänste i början, med två strikes det första jag gjorde. Men sedan tänker jag inte berätta mer om det... Jag vann iallafall första setet. I väntan på bussen tillbaka lekte vi "chip och Chiboing" vilket är en lek som man helt enkelt skickar vidare "chip". Men om personen säger "Chiboing" till den som "chipade" studsar det tillbaka och byter håll. En regel är också att man får inte visa tänderna när man säger det. Vilket gör leken hystersikt rolig. Men sedan tröttnade vi de orden så vi bytte ut "chip" till "regeringsombudsman" och "chiboing" till "nationalencyklopedien". Jag trodde jag skulle dö av skratt. Cecilia kunde överhuvudtaget inte säga "regeringsombudsman" utan att visa tänderna och det läst mest "EEIOUA" typ.

Sedan stack vi hem och tryckte i oss ost och rödvin. Iallafall för min del.

Sedan imorse tränade Cicci och jag. TUNGT!!!

Två miniatyrer från kvällen och sedan Ciccis bak på bowlingbanan... (Ja jag glömde ändra så den också skulle gå i miniatyr. haha biffarsles bak i miniatyr, det vore nåt det) Och Adam och Jonas är inte så konstiga som de ser ut, bara nästan.
,,

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0